Ma'lumot

MAKTAB TA’LIM SIFATI TUSHUNCHASINING MAZMUNI VA UMUMIY OʻRTA TA’LIMDAGI MOHIYATI

N.J.Joʻrayeva


Hozirgi globallashuv jarayonida yoshlar ta’limi va tarbiyasi masalasi

ta’lim soxasining ustuvor yoʻnalishi boʻlib, ta’lim sifatini ta’rifi boʻyicha doimiy

muhokamalar kuzatilmoqda, bunda asosiy urgʻu ta’lim oluvchilarni oʻqishdagi erishgan

yutuqlari, tegishli muassasalarning faoliyati, hamda ta’lim xizmatlarini yetkazib berish sifati

kabi masalalarga qaratilmoqda. Sifat tamoyili nafaqat umumiy oʻrta ta’limni

takomillashtirish, balki ilmiy bilimlarga asoslangan farovon jamiyat qurish sharoitida tegishli

yutuqlarga asoslangan oliy ta’limni takomillashtirishda ham yetakchi hisoblanadi. Ushbu

maqolada maktab ta’limida sifat tushunchasining mazmuni, mohiyati va bu tushuncha

borasida ilmiy tadqiqotchilarning qarashlariga tahliliy yondashilgan.



https://doi.org/10.59251/2181-1296.v6.1302.1118

Sahifalar soni 01-7 | 140 Ko'rishlar | 119 Yuklab olishlar

To'liq maqolani yuklab olish